Dziękujemy za wyróżnienie…!

Jeśli planujesz rozpocząć maraton szkolenia należy wiedzieć, że jest to trochę trudniejsze niż rzeczywisty maratonu. W prawdziwym maratonie, biegać i po zakończeniu można wypić pół roku lub nawet rok przerwy. W tym czasie wspomnienia agonii odczuwane już zacierają się i pewnego dnia, gdy go zapomnisz zdecydujesz się na to ponownie. Z drugiej strony, szkolenia maraton jest znacznie gorzej, ponieważ nie można podejmować takie długie przerwy. Właściwie należy uruchomić przydzielone mil każdego dnia i należy starać się zwiększyć je co tydzień, w pełni wyczerpujące organizm. :-)

Pozdrawiamy serdecznie
Organizatorzy

Jeśli poważnie myślisz o przygotowanie się do maratonu, trzeba będzie wstać wcześnie rano i zacząć biegać zanim jeszcze mieli okazję wypić poranną kawę.

Z ostatniej chwili – taping medyczny przed startem

W przypadku, gdy jesteś poważnie rozważa maraton, to należy rozpocząć jogging na torze przez dwie godziny wcześnie rano. Tak więc, trzeba będzie zmienić swoją dietę, jeśli chcesz odnieść sukces. Jeśli przygotowuje się do wielkiego wyścigu należy zapomnieć o cukru, jak również. Nie będą mogły mieć soda, cukierki i wszystko warto jeść, albo.

Z ostatniej chwili – program atrakcji dla dzieci!

Jeśli jesteś w szkoleniu maratonu trzeba białek i rozpocznie liczenia gramów tłuszczu można konsumować. Trzeba będzie zrobić wiele wyrzeczeń, na przykład zamawiania trawy pszenicy wstrząsnąć w Starbucks niż o Twojej ulubionej latte. Pozwól mi być z tobą szczery, szkolenia maraton całkowicie zmienia swoje nastawienie do świata. Jednak jest też kilka wspaniałych rzeczy o szkolenia maratonu. Jeżeli poważnie myślisz o nim, otrzymasz w doskonałym stanie. Oczywiście tak się nie stanie, jeśli oszukuje z pudełko czekoladek pod łóżkiem. Każdy chce mieć więcej energii. Możesz dostać, że szkolenia maratonu. Poza tym bieganiem zwiększa pojemność płuc, chyba że jesteś palaczem. Czyżbym zapomniał wspomnieć należy rzucić palenie, jeśli są poważne o maratonie? Jeśli nigdy nie przeszkolony maraton przed, możesz rozważyć wynajęcie pro, aby ci pomóc. Jednak można też zrobić to sam. Zatrudnianie trenera jest dość drogie rzeczy, ale jest wart swojej ceny, jeśli chcesz osiągnąć coś więcej niż tylko przekroczył linię mety wyścigu maratonu. Ogólnie mówiąc profesjonalne szkolenia maraton będzie odpowiednio przygotować się na wielki dzień i mieć kogoś do pchania cię i trzymać cię do odpowiedzialności jest bardzo przydatne w niektórych sytuacjach. Na przykład, byłoby Ci łatwiej wstać wcześnie rano, jeśli wiesz, że twój trener będzie na torze czekają, aby pokazać się.

Z ostatniej chwili – program II Lubuskiego Maratonu Szlakiem Wina i Miodu

Jeśli chcesz trenować do maratonu może być intensywny proces w związku z tym konieczne jest, że jesteś przygotowany psychicznie i fizyczne. Ten artykuł będzie dotykać się na kilka rad, które można użyć do pierwszego maratonu. Czy kiedykolwiek zaobserwowano okazji sportowych na dostał ochotę wyjść drzwi i rozpocząć swój osobisty trening? Trening do maratonu, w żaden sposób nie pamiętać, działających w maratonie, to z pewnością bardzo trudny proces, a trudne i wielu z nas zobaczyć go jako wielkiego strategii sprawdzenia się i udowodnienia, że ​​są one w stanie osiągnąć znakomite rzeczy. Bądź Psychicznie PreparedAfter masz wysłany rejestracji dla 1-gi maratonu korekty cokolwiek. Nie powinno być ustalenie, w ramach, aby w możliwie idealnym kształcie - aby nie błąd, maraton będzie wcisnąć się do naprawdę granicach, jeśli nie utrzymują w dobrej kondycji, aby zacząć to na pewno może trenować wyjątkowo trudne do być w stanie ukończyć marathon.Naturally masz możliwość chodzenia wszystkie drodze przez maratonu - ale dlaczego nawet uczestniczyć wtedy? Część zabawy jest zawsze trenować do maratonu, a bonusem jest to, że dodatkowo wspomaga Cię psychicznie do funkcji z siebie. Ogromny elementem Twojego podejścia będzie boku psychicznego punktów - przekonując siebie, że to może być wykonywane, że po prostu może się udać, jest walka, że ​​kilka zawieść i żałować. Trzymaj mentalny obraz masz uzyskania za mety i jak bardzo nam się osiągnąć, aby uzyskać there.Producing szkolenia edukacja programYour maratonu zajmie sporo czasu - a to zajmie czasu z dala od innych czynników, ale ci może zaoszczędzić czas i urazom poprzez znalezienie system szkoleń, który jest na pewno właściwe dla Ciebie.

Nasi wolontariusze pomagają podwójnie!!!

Jak trenować powinien naprawdę zależy na tym, co jest dotychczasowy poziom szkolenia, aw przypadku trzeba mieć trening siłowy również, ale niezależnie od istniejącej poziomu sprawności fizycznej ważne jest, aby zbudować swój typ gradually.To móc maraton można zakończyć w fantastycznym czasie swojej trening będzie wymagać od 20 tygodni do 6 miesięcy - w zależności od ilości fitness. Bez wątpienia będziesz czuć, że trening będzie trudne, dlatego ważne jest, że po prostu stworzyć harmonogram treningu - i najlepiej przy użyciu pomocy trenera, aby upewnić się, że dostaniesz harmonogram, który pasuje you.This oferuje Państwu wiedzę o tym, co będzie wykonywanie każdego dnia, każdego dnia, aby upewnić się, że jest możliwe, aby dostosować resztę dnia o tym ćwiczeniu. Może trzeba zdawać sobie sprawę, jak ważne to jest naprawdę pozostać na szczycie treningu lub będzie miał trudny czas, aby zrobić to przez ciebie maratonu. Zrób strategię zorganizowany i może również masz mniej trudny czas trzymanie się coaching.Not wszyscy się proces szkolenia dla każdego maratonu na tyle istotne - ale trzeba specjalisty perspektywy. Szkolenia dla maratonu będzie kluczowym elementem całego procesu - dzieła stworzenia go do mety nie rozpocznie się dzień swojej rasy, ale dzień, zarejestruj się.

Za kilka dni uplywa termin zgłoszeń…

Maraton jest ekscytujący sport i musimy wiedzieć, trochę wiedzy przed mamy trening. To jest złe dla nas mieć bezcelowe program maratonu podczas powinniśmy wiedzieć, czego potrzebujemy naprawdę. Możemy położyć solidny fundament dla przyszłego maratonu. Łatwo jest być problemy marathon.The pierwsze: jest gorliwość o maratonie, więc po prostu szybko biegać, a nie działa wolno. Tak długo, jak nie masz nic do roboty o rytm biegu, które mogłyby rzucić maraton z tchu. Drugim jest to, że nie rozciągają się tak, że nasze ciało i kości stawów nie są elastyczność. Trzeci, nie masz dobrego wypoczynku, zwłaszcza po zakończeniu uruchomiony. To jest dla nas często, pić na dłuższą metę nasze mięśnie i stawy są w stanie zmęczenia. Czwarty jest to, że podstawowe elementy biegu nie mają racji.

Wolontariat

Po piąte, nie ma przewodnik naukowy biegania. Jeśli mamy ślepotę i nie mają szkolenia planem, będziemy mieli obrażenia naszej kostki, kolana i biodra replacement.We powinny zwrócić większą uwagę na problemy w marathon.You chcą tylko dobre boli yourself.I maraton bez jednej z myślą, że jest szkoleń naukowych. Powinniśmy zrobić maraton w każdy projekt tydzień lub co usta i jest proporcja między ilością biegania i szybkość. Drugi: Ciepłe sport pomoże masz dobry odcinek naszych stawów. Czwarty: Pole działa w niezbędne dla biegaczy, ale działać na drogach jednym czasie każdego tygodnia przynajmniej jest również samo ważne. Nie jest specjalnie pod górę iz góry szkolenia drogi startowej.